søndag den 9. februar 2014

En virkelig dum fejl....

.....er når man glemmer at tage billeder af kagen til bloggen, og først kommer i tanke om det, når kagen er hentet.
Jeg måtte skynde mig at skrive til min kollega, om ikke hun ville tage nogle billeder for mig. Og det ville hun heldigvis :-)
Kagen indeholder chokoladebunde, After eight creme og champagnemousse.

After eight cremen var et hit, og jeg lovede at dele opskriften. Den er ganske simpel.

200 g After eight
100 g mørk chokolade
3/4 L piskefløde

Chokoladen smeltes i fløden, ved svag varme. Når chokoladen er smeltet stilles det på køl. Gerne til næste dag. Det skal være HELT koldt inden. Det kan piskes op. 
Pisk nu til den rette konsistens. Skal cremen bruges som kagefad skal den piskes lidt stiv, for ikke at flyde ud. Pas dog på ikke at overpiske, da den så skiller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar