fredag den 28. september 2012

Bondegårds/jæger kage

Må ærligt indrømme. Det var ikke lige en af de gange, hvor ideen bare kom til mig. Jeg har simpelthen været ude og tyvstjæle, andres gode ideer. Da ønsket lød på temaer, jeg normalt ikke ville kæde sammen, måtte der dog alligevel en lille smule kreativitet til. Faktisk er jeg blevet ret godt tilfreds med resultatet. Jeg synes måske ligefrem, det er blevet en hyggelig kage.....kan man kalde en kage det?
 
Kagen indeholder chokoladebunde med Jordbærmousse med asti og hvid Toblerone samt hyldeblomstmousse.

Fra den ene side en bondegårdskage til Malthe på 2 år. Ideen her er tyvstjålet fra leneskage-design.

På den anden side en jagtkage til Henrik.
Kunne simpelthen ikke stå for rådyret med skydeskiven, da jeg faldt over den på en anden side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar