søndag den 18. oktober 2015

Nød lærer nøgen kvinde at spinde.....

Vi er netop hjemvendt fra efterårsferie.

Blandt mange andre fornøjelser i ugens løb, stod den også på kage. Denne gang var det ikke undertegnede der stod bag, men derimod min mand og ældste datter.


Klassisk lagkage (med købte bunde!!!!),banan, makroner, fløde og creme.....
Nogen gange er det simple bare det bedste.

Nok kan der ikke gives mange point for udseende, men smagen var i top-og i sidste ende, så er det jo det, der tæller.

1 kommentar:

  1. Den smagte bestemt lækker, kan jeg forstå på indholdet.
    Jeg får også lavet noget, som ikke altid ser smukt ud, men som smager i top.
    Ønsker en god weekend med en glædelig 3.advent.
    Velkommen forbi mit lille univers og velkommen til at deltage i mine to jule giveaways :-)
    Maria

    SvarSlet