fredag den 26. oktober 2012

Tog/efterårskage

Valdemar skal have en togkage til hans 1 års fødselsdag. Fordi Valdemars storebror er vild med tog, og Valdemar er vild med alt hvad storebror er vild med :-)
Egentlig havde jeg nok besluttet mig for, at lave en kage magen til den første togkage jeg lavede....
 
I sidste øjeblik kom jeg frem til at ændre kagen lidt. Både fordi denne kage er noget mindre, og der dermed ikke er den samme plads, og så fordi jeg nok inderst inde gerne vil udfordre mig selv lidt, og ikke lave det samme 2 gange.
 
I dag faldt den første sne, så vi kan heller ikke lyve os fra, at efteråret er kommet, så selvfølgelig skulle der rigtige efterårsfarver på træerne.

Et rigtigt efterårstræ, der smider bladene i vinden.

Et par øjne der kigger ud fra mørket.

Tog lastet med lys,guld og flag.
 
Kagen indeholder:
Lyse bunde med jordbærmousse med asti og stykker af hvid Toblerone og Limemousse med hele blåbær

Ingen kommentarer:

Send en kommentar